Gyakran lefagy a laptopod?

Az alábbi jelekből tudhatod, hogy "megfagyott" a laptopod.

Windows lefagy
  • Sem billentyű lenyomásra, sem egér mozgatásra nem reagál a laptop
  • Csak a bekapcsológomb hosszantartó nyomásával tudod kikapcsolni
  • Beragadó, "daráló" hang hallatszik a hangszóróból
  • Szétesik a kijelzőn a kép, és úgy marad
Ajándék külső-belső laptop takarítással!

Már 5.000 Ft-tól!

Így mentheted el az adataidat, ha munka közben fagy le a laptopod.

Ha munkavégzés közben (pl. Word-ben szövegszerkesztés, Excel-ben táblázatkezelés, vagy egyéb programban végzel munkát) fagy meg a laptopod, akkor még van esély, hogy a megkezdett munkádat el tudd menteni, hogy később ne kelljen újrakezdened az egészet.

Ez a módszer nem minden esetben működik, de ha igen, akkor sok felesleges plusz munkától szabadíthat meg!

Várj türelemmel!

Persze tudjuk, hogy ez sokszor nehéz, de előfordul, hogy a laptop rövid ideig tartó "túlterhelése" okoz pillanatnyi "fagyást". Ilyen esetben akár néhány percig is eltarthat, amíg egy program nem válaszol (nem reagál semmilyen parancsra).
Ilyenkor érdemes néhány percet várni. Ha kb. 5-10 percig nem történik semmi (továbbra sem válaszol a program), akkor sajnos nagyobb a baj, ha mégis, akkor pedig mentsd el a megkezdett munkádat, és indítsd újra a laptopodat.

Ellenőrizd a többi alkalmazást

Előfordul, hogy csak egy program fagy meg, nem pedig az összes. Ilyen esetben annak az alkalmazásnak a nyitott munkamenete elvész, amelyik épp megfagyott, de a többi futó program folyamatai menthetők.

Válts a háttérben futó programok között

Az Alt+Tab billentyűkombináció segítségével váltogathatsz a megnyitott programok ablakai között. Ha megfagyott valamelyik programod, akkor azon kívül a többi futó programot ezen a módon elérheted. A szokásos módon mentsd el a megnyitott munkafolyamataidat, majd zárd be a programot. Ezt végezd el az összes háttérben futó programnál, ahol nyitott munkameneted van.

Indítsd újra a laptopodat

Ha az összes programot bezártad (kivéve azt, amelyik nem válaszol), akkor indítsd újra a lapopodat.

Írd fel a fagyás időpontját

A szervizben a hibafeltáráskor nagy segítséget tud jelenteni, ha megvan a hiba pontos időpontja, ugyanis szerviz technikusaink az eseménynaplóból ki tudják keresni a pontos hibakódot.

Ha megismétlődik a hiba, fordulj szakszervizhez

Egy lefagyás miatt nem feltétlenül indokolt a laptopodat szakszervizbe vinni, viszont ha többször is előfordul ugyanaz a hiba, akkor mindenképp érdemes szakemberhez fordulnod.
Ilyen esetben hozd be hozzánk, vagy foglalj időpontot online.

Térkép

Online szerviz időpont foglalás

Kérlek, add meg a neved
Kérlek, add meg a telefonszámod
Kérlek, add meg az e-mail címed Hibás e-mail cím formátum
Kérlek, add meg, mikor szeretnéd a javítást
Kérlek, írd meg az üzenetet

Elakadtál? Segítünk!

Tipp
Hívj bennünket!
+36 (42) 785 001, +36 (20) 2600 520
Vagy írj e-mailt!
szerviz@mastermind.hu

Nem bízol bennünk? Oké, olvasd el, mit mondtak rólunk az ügyfeleink. 

  • "A kislányomnak javíttattuk meg a számítógépét, azóta is minden rendben van vele! Tökéletes volt a kiszolgálás, mondhatnám, hogy extra kiszolgálást kaptam."

    Deák Tibor
    (2019. február 20., szerda)

  • "Kitűnő szerviztechnikai támogatást nyújtanak."

    Szűcs László
    (2019. március 26., kedd)

  • "Igen, igen elégedett vagyok 100%-ban."

    Fincsor István
    (2017. augusztus 09., szerda)

  • "Sikeresen megoldották a fiúk a problémát, mindig hozzájuk megyek ha valami gond van. Már nagyon régi vásárlójuk vagyok."

    Szigetfalvi István
    (2019. március 04., hétfõ)

  • "Mindig elégedett voltam eddig, valahányszor a MasterMind-nál javíttattam a számítógépeimet. Segítőkészek a határidőt pontosan betartják."

    Véghseő Tamás
    (2019. február 26., kedd)

  • Deák Tibor
  • Szűcs László
  • Fincsor István
  • Szigetfalvi István
  • Véghseő Tamás

Nem győztek meg? Oké. Miért válassz mégis minket?

Megbízhatóság, diszkréció

A laptop fagyás szoftveres javítása során elképzelhető, hogy biztonsági másolatot kell készítenünk az adataidról. Ezeket azonban diszkréten kezeljük, vigyázunk rájuk, természetesen senkinek nem adjuk ki, és a javítás után nem is tároljuk tovább.

Gyorsaság

A laptop fagyás hibaelhárítását cégünk gyorsan elvégzi, akár már a következő munkanapra is elkészülhet a laptopod. Erről pontosabbat munkatársaink tudnak mondani munkafelvételkor.

Garantáltan elégedett leszel

A legtöbb pozitív ügyfélértékeléssel rendelkező nyíregyházi cég vagyunk a szakmában. A Facebookon 100-nál is több 5 csillagos értékeléssel rendelkezünk, a weboldalunkon pedig kb. 600 pozitív visszajelzést olvashatsz rólunk.

Szakértelem és tanácsadás

Munkatársaink képzett szakemberek, így a laptopoddal kapcsolatos bármilyen kérdésedre könnyedén választ kaphatsz tőlünk. Ha elakadtál valamiben, csak szólj, és segítünk Neked.

Nyitva tartás

A szokatlanul hosszú nyitva tartási időnkben biztosan Te is megtalálod a Neked megfelelő időpontot.
Hétfő-Péntek: 800 - 1800, Szombat: 800 - 1300

Szakmai tapasztalat

A MasterMind az elmúlt években több ezer laptopot javított meg, így biztos lehetsz abban, hogy jó kezekben lesz a laptopod.

Ingyenes parkolás

A MasterMind két saját parkolóval rendelkezik (összesen 6 parkolóhely), ahol ingyenesen parkolhatsz. Így kényelmes, és olcsó.

Bankkártyás fizetési lehetőség

A laptopod javítási költségét nem csak készpénzzel, hanem bankkártyával is kifizetheted.

Gyakori kérdések

Mennyibe kerül a javítás laptop fagyás esetén?

A javítási költség függ a laptop fagyás okától. Szoftveres hiba esetén tipikusan 5.000 és 10.000 Ft közötti ársávba szoktak a javítások esni. Hardveres hiba esetén akár gazdaságtalan is lehet a javítás, de ez csak hibafeltárást követően derül ki. Pontosabbat a szerviztechnikusaink tudnak mondani a konkrét eset ismeretében, de váratlan kiadástól nem kell tartanod, mindig előre egyeztetnek Veled telefonon.

Otthon meg tudom magamnak csinálni a javítást?

Megfelelő szaktudás (minimum haladó szintű felhasználói tudás) esetén akár igen. Adatmentéshez szükség lehet azonban egy másik számítógépre is, továbbá a hardveres teszteléshez pótalkatrészekre is. A laptop szétszerelése biztos, gyakorlott kezeket igényel és akár garanciavesztéssel is járhat.
Ha nem boldogulsz vele, akkor keress minket bátran!

Még garanciás a laptopom, akkor ingyen van a javítás, ugye?

Nem feltétlenül. Ha a problémát hardver hibája okozza, akkor természetesen igen, azonban a gyártó által vállalt garancia nem terjed ki a szoftveres meghibásodásra. Szoftveres meghibásodás esetén mindenképpen számítanod kell javítási költségre.

Mennyi időt vesz igénybe a javítás?

Ez nagymértékben függ a laptop teljesítményétől és a hiba pontos okától, valamint akár a laptopon tárolt adatok mennyiségétől is. Általában 1-2 munkanappal érdemes tervezni.

Mennyi garancia van a javításra?

Azt nem tudjuk garantálni, hogy nem lesz újabb szoftveres meghibásodásod a jövőben. Természetesen arra vállalunk garanciát, hogy amit elvégeztünk, az jó minőségű munka, arra viszont nem, hogy néhány nap, vagy 1-2 hét után milyen újabb meghibásodás keletkezik.
Szerviztechnikusaink szívesen adnak tanácsokat, hogyan kerülheted el, hogy újra hasonló problémával találkozz, de ez sem garantál 100%-os eredményt.
Természetesen alkatrészcsere esetén (pl. memória, merevelmez) az új alkatrészre minimum 1 év (de jellemzően inkább 3 év) garanciát adunk.

Szükséges a Windows jelszavamat megadnom? Ha lehet, nem szeretném.

Igen. A szoftveres javítási folyamathoz teljeskörűen hozzá kell férnünk a számítógépedhez, másként nem tudjuk elvégezni a laptop javítását. De légy nyugodt, garantáljuk, hogy az adataid biztonságban lesznek, és nem fogunk visszaélni a bizalmaddal.

A javítás során az adataim nem fognak elveszni a laptopomról?

A javítás során biztosan nem, de az elképzelhető, hogy maga a háttértároló meghibásodása okozta a laptop fagyását, ami viszont adatvesztéssel járhat. A javítási folyamat során nem törlünk adatot a laptopodról, sőt, igény esetén megpróbáljuk helyreállítani a sérült merevlemezen tárolt fontos adataidat is.

A javítás után az eredeti hiba újra fennáll. Mit tegyek?

Ha azt észleled, hogy a laptopod továbbra is ugyanúgy fagy, mint amikor behoztad hozzánk, akkor minél előbb hívj minket. Ugyan szoftveres javításnál nincs garancia, hiszen bármikor újra letölthet a géped egy hibás szoftverfrissítést, vagy egyéb szoftveres oka is lehet az újabb meghibásodásnak, de természetesen méltányosságból azonnal meg fogjuk vizsgálni a gépedet, és bizonyára nem fogunk Tőled újra pénzt kérni.
Érdemes adott helyzetben megvizsgálni, nem csatlakoztattál-e pendrive-ot, SD kártyát vagy más eszközt a gépedbe, mert előfordulhat, hogy emiatt fagy le a laptopod. Próbáld meg, hogy minden csatlakoztatott eszközt eltávolítasz, és ellenőrizd, hogy így is előjön-e a hiba. Okozhat ugyanis ilyen hibát egy zárlatos USB-s billentyűzet vagy egér, hibás pendrive vagy SD kártya, vagy egyéb eszköz is.